Njezin je nakit nosiva pokretna skulptura u manjem mjerilu koja odlično funkcionira na ljudskom tijelu. Upravo pleksiglas omogućuje beskonačne igre i varijacije s optičko-kinetičkim istraživanjima, lomom svjetlosti, ali i dimenzijom zvuka jer pojedini fragmenti nakita u kretanju proizvode zvukove, nježno 'kuckaju' i 'zveckaju' jedan o drugi.
Jednostavni geometrijski oblici uz jake boje međutim nisu rezultirali teatralnim, pretjerano upadljivim i dekorativnim nakitom, već zavodljivim i senzualnim komadima nakita usprkos prividnoj krutosti materijala. Ponekad djeluju kao da se suprotstavljaju mekoći ljudskog tijela, ali nas privlači toplina pleksiglasa koji se ugodno grije na tijelu.
To je nakit koji je apartan, nosi poruku o životnoj vitalnosti umjetnice i onih koji ga nose, daje radost i samopouzdanje, bez sumnje na tragu ideje o kromoterapiji, odnosno, liječenju bojama. Čak i kada su pojedini primjerci kreirani od prozirnog ili crnog pleksiglasa, igra svjetlosti na malim površinama trokuta i ovala daje identičan efekt.
Najnoviji komadi ogrlica od crne gume u kombinaciji s prozirnim pleksiglasom, kao i umetanje prave bijele čipke u narukvice od pleksiglasa pokazuju novo i intrigantno dizajnersko lice umjetnice, vrlo rafinirano i delikatno, prilagođeno mnogo većem generacijskom rasponu ljubitelja nakita, a možda čak i muške publike."