Na Taboru ćemo ove godine gledati i dvije hrvatsko-srpske koprodukcije: Igor Bezinović i Ivana Pipal u filmu Mikrokazeta – najmanja kazeta koju sam ikad vidio inspiraciju za svoje žanrovski hibridno ostvarenje nalaze u odlagalištu otpada, dok se animirani film Pustolovine Glorije Scott – umorstvo u katedrali autora Matije Pisačića i Tvrtka Rašpolića opredjeljuje za fikciju u detektivskom ključu, prizivajući naslovom poemu slavnog T. S. Eliota. Ezopove su pak basne polazište animiranog filma Cockpera s kojim će se predstaviti Kata Gugić, dok Elvis Lenić u Monologu o Puli eksperimentira s filmskim predloškom sličnog naslova.
Dok je rad sa 16-milimetarskim filmom poveznica eksperimentalnih uradaka Događaji za zaboraviti Marka Tadića i Aleph Zeta (XVII): The Star Ane Buljan, tema naše civilizacije okosnica je maštovite animacije Sunčane Brkulj u filmu Kula, ali i Marka Meštrovića koji svojim animiranim filmom The Raft postavlja tezu „ako je globalna katastrofa određeno mentalno stanje, onda je glazba splav“. Hrvatska svakodnevica prepoznat će se kao inspiracija filmskim istraživanjima u filmovima Josipa Lukića Bijeli Božić, Breed Paule Skelin ili Jednog petka popodne Lucije Brkić, kao i redateljice Mateje Zidarić koja igranim filmom Plejade priziva mitove u borbi za uništenje svakodnevnih strahova. Na kraju, svakako treba spomenuti i film Užarska radionica Ivana Delimara kojim će se predstaviti i naša slavna umjetnica Vlasta Delimar, prikazujući u ovom radu konceptualni pristup pitanju sahrane vlastitog oca.
Uz glavni filmski program Tabor nudi i obilje popratnih programa, a glazbenu ponudu ovogodišnjeg izdanja čine Aklea Neon, Jan Kinčl, Plazmatick, Eleven, Muzika za dobar đir, DJ Jogurt, DJ Anikulapo i Stefanic & hrwo E.