Bečka izložba obuhvaća jedanaest velikih serija fotografija, među kojima i legendarne serije Last Resort (1985.), Bored Couples (1990. – 1993.), Common Sense (1995. – 1999.) i Luxury (2007. – 2011.) koje svjedoče o konstantnom Parrovom bavljenju s različitim društvenim grupama i njihovim osobinama. Parrove fotografije pri tom odišu jednim posebnim humorom i nevjerojatno su direktne.
Parr koji je rođen 1952. u Velikoj Britaniji 70-ih je godina prošlog stoljeća započeo svoj rad iza objektiva. Sredinom 80-ih se pak proslavio serijom fotografija s prizorima s britanskih plaža (Las Resort). Njegove "užasavajuće lijepe fotografije", često snimane s punim blicom i jarkih boja, poslužile su kao uzor mnogim kasnijim fotografija.
Martin Parr objektiv svog fotoaparata svjesno usmjerava na nespektakularno, svakodnevni, normalno tj. ono što se na prvi pogled ne čini vrijednim fotografiranja.
Sa svojim secirajućim pogledom Parr neuljepšano pokazuje sve ono što je izrodilo konzumerističko društvo. On fotografira ljude u slobodno vrijeme, prilikom kupnje u trgovini, plesanja u diskoteci ili na elitnom balu te prilikom sunčanja na plaži.
Ove fotografije direktno i bez uljepšavanja svjedoče o suvremenim društvenim obrascima. One su vizualni svjedoci našeg načina života, i iako su ponekad prilično zabavne, pokazuju nesrazmjer takozvanog Prvog svijeta - masovnog turizma, rastrošnosti i neodrživosti.
Na poziv bečkog Kunst Haus Martin Parr je u posljednjih nekoliko mjeseci dva puta boravio u Beču kako bi fotografirao tamošnje običaje. Fotografije nastale prilikom tih posjeta će u okviru bečke izložbe biti predstavljene po prvi puta i to pod nazivom „Cakes and Balls“, a prikazuju tipična, klišeizirana bečka mjesta, kao što su Parter, vinski podrumi, mnogobrojne kavani i restorani, balovi itd.