Iako sam u gore navedenom izvještaju koji je pokrivao zagrebačke nastupe Monster Magneta i Toma Odella naglasio da domaće glazbeno tržište ponekad i zna iznenaditi, možda nisam dovoljno naglasio ključnu riječ - “ponekad”. Na žalost, rasprodani koncerti poput Toma Odella ili svojevremeno jednih Editorsa ne predstavljaju nikakvu konstantu već rijetku iznimku. S druge strane razmjere austrijske platežne moći nikako ne treba smatrati nekom posebnošću. Dapače, našim sjevernim susjedima su igrokazi glazbenih promotora vrlo česta pojava pa tako jedan Beč nerijetko može ponuditi i po nekoliko velikih koncerata, ne u istom vikendu, već - u istom dan.
Slučaj je to bio upravo i proteklog vikenda kad je tijekom same sredine veljače bečki Stadthalle rasprodao i pokorio američki rock/pop/hip hop duo Twenty One Pilots, a manji Gasometer, kapaciteta od oko četiri tisuće ljudi, australski metalcore prvaci Parkway Drive. Megalomaniji usprkos, veliki je to minus jer Parkway Drive na aktualnoj “Reverence” turneji imaju snage rasprodati dvorane kapaciteta od sedam-osam tisuća ljudi što je gotovo nevjerojatan podatak ako u obzir uzmemo da su još 2011. i 2013. nastupali u zagrebačkoj Močvari. U tom aspektu Stadtahalle bi bio kudikamo prikladnija dvorana, s gotovo sigurno rasprodanim parterom. Ovako se nauštrb sigurnije zarade bend smjestilo u manju dvoranu zbog koje je uklonjeno barem 30% eksplozivne produkcije i posljedično umanjilo doživljaj vatrenog spektakla (makar, ruku na srce, vjerojatno bih u koži promotora postupio isto kao i austrijski organizatori).
Vjerojatno se sada pitate zašto toliko patim na produkciju no ako ste barem ovlaš pratili razvoj ovog benda, australski dečki su od predzadnjeg albuma “Ire” iz 2016. pa do aktualnog “Reverence” u tržišnom smislu napravili kvantni skok i osigurali si poziciju iz koje bi lako mogli doseći arenski status (barem na nekim tržištima poput Njemačkog). Naravno, to je podrazumijevalo i kretanje ka malo mekšem zvuku no produkcijski aspekt koncertnih nastupa to je višestruko anulirao. Ogromne količine pirotehnike popraćene furioznom izvedbom stvaraju od članova ovog benda vanserijske showmene koji na žalost vjerojatno nikad više neće doći u Hrvatsku, a kojima je i jedna Tvornica prilikom zadnjeg nastupa bila preveliki zalogaj. Domaća platežna moć teško da se može mjeriti s aktualnim dosezima ovog surferskog sastava, a nama ostalim smrtnicima preostaju vizite u zemlje poput Austrije ili bak Češke koja je nekoć bila zadnja komunistička rupa, a danas predvodnica razvoja istočne Europe.
Glazbena industrija u tom smislu jako dobro zna gdje se nalazi plodno tlo za investicije.