Kako je nastala kreacija
Dizajn je prvo napravljen na računalu u suradnji s Isaieom Blochom, belgijskim arhitektom i umjetnikom računalne grafike (computer graphics – CG) prije no što je prilagođen za 3D tisak s Materialise softverom. Zatim su na računalu ispravljene greške te su kreacije poslane u tisak. Na koncu Mammoth Stereolithography, kao tehnika u aditivnoj proizvodnji koja stvara predmete sloj po sloj, oživjela je dizajn. UV laseri skeniraju kreaciju u tekućoj smoli koja se stvrdne na svaki dodir lasera i 3D predmet postupno je završen.3D tisak postao je važna tehnologija u izradi prototipova jer učinkovito izrađuje modele novo-stvorenih proizvoda zahvaljujući povratnim informacijama koje dobivaju razvojni inženjeri i dizajneri još dok je proizvod u razvojnoj fazi. Tehnologija je također nedavno korištena u La Fenice Opera House u Veneciji za produkciju opere Madame Butterfly suvremenog japanskog umjetnika Marikoa Morija. Joris Debo, kreativni direktor iz tvrtke Materialise radio je sa studijom Mariko Mori u izradi rješenja s 3D tiskom za krila glavne junakinje u predstavi.
"Materialise je izvrstan primjer inovativnosti u Europskoj uniji koji je iskoristio tehnologiju prvotno razvijenu za pomoć kirurzima u obnovi ljudskih tijela te je primijenio na druge sektore u kojima je ključan dizajn", komentirao je Michael Jennings, glasnogovornik Europske Komisije za istraživanje, inovacije i znanost. "Kreativne industrije i one vezane uz kulturu koje koriste prednosti te tehnologije čine 3,3 posto europske ekonomije i zapošljavaju 6,7 milijuna ljudi. Sada imamo uspješan proces proizvodnje razvijen u Europi, za podršku jedne od naših ključnih izvoznih industrija".