Ksenija Prohaska kao Marlene Dietrich iz klasika 'Shangai Express',
Sanja Vejzović i Zijad Gračić kao Jane Greer i Robert Mitchum u sceni iz klasika 'Out of the Past',
glumačka diva Marija Sekelez kao Gloria Swanson u 'Sunset Boulevard',
Linda Begonja i Janko Popović Volarić u ulogama Roberta Donata i Madeleine Carol iz 'The 39 Steps', Nataša Janjić kao Rita Hayworth iz klasika o neodoljivoj 'Gildi',
Zana Marijanović (BiH) u ulozi Hedy Lamarr iz filma 'Dishonored Lady',
Aleksandar Srećković (SRB) kao Maurice Ronte u klasiku 'Elevator to the Gallows',
Ivana Roščić i Goran Bogdan kao filmski par Lauren Bacall i Humphrey Bogart u noir hitu 'The Big Sleep', Iva Visković i Leon Lučev kao Barbara Stanwyck i Fred MacMurray iz 'Double Indemnity',
Milena Pavlović (SRB) kao nezaboravna Bette Davis u klasiku 'All About Eve',
Leona Paraminski i Miran Kurspahić u ulozi Raya Millanda i Grace Kelly u najpoznatijem noir klasiku 'Dial M for Murder',
Nataša Šolak, Gorica Popović i Slobodan Ninković (SRB) u ulozi sina Jamesa Cagneya, supruge Virginie Mayo i majke Margarete Wycherlyei u sceni iz filma 'White Heat',
mlada Sarajka Džana Pinjo (BiH) kao vječna Ava Gardner iz 'The Killersa',
Bojan Navojec kao Peter Lorre iz klasika 'M',
Enes Vejzović u ulozi Humphrey Bogarta u klasiku 'Maltese Falcon',
Nina Violić u ulozi Joan Bannett u filmu 'The Woman in the Window',
Edvin Liverić kao lik Charlesa Aznavoura u klasiku 'Shoot The Piano Player',
Ksenija Pajić i Frano Perišin u ulogama Janet Leigh i Orsona Wellesa u filmu 'Touch of Evil',
Iva Štrljić (SRB) kao Marilyn Monroe u 'The Asphalt Jungle',
Goran Navojec kao Orson Welles u najvećem noir klasiku ‘Citizen Kane'
Rakan Rushaidat i Radovan Ruždjak kao 'potpuni stranci' Farley Granger i Robert Walker u 'Strangers on a Train'.
"Ovakva vrsta fotografiranja, izložbi možda i nije nešto revolucionarno i neviđeno ali svaka izložba je izazov, neka nova priča. Na kraju krajeva u projektu su sudjelovali hrvatski glumci i glumci iz cijele regije i drago mi je da su upravo oni, glumci prepoznali priču, da su se rado odazvali i pokazali susretljivost u svakoj situaciji. Bez njih i njihovog angažmana teško da bi i cijeli projekt imao toliki značaj", izjavio je Šekoranja.
Njegova želja bilo je pobjeći od modernog. Pa iako je imao neke vizije i želje koje bi upravo spojile prošlost i sadašnjost, na kraju je odustao od toga i posvetio se ipak nešto jednostavnijim, a po njegovom mišljenju i efektnijim rješenjima. Njegov izazov bile su crno - bijele fotografije i «oživljavanje» zvijezda prošlosti, vremena u kojem je rastao i koje su donekle obilježile dio njegovog djetinjstva.
"Danas je tehnologija otišla uistinu daleko, snimiti fotografiju uistinu nije problem, ali želio sam jednu ovakvu priču, želio sam se vratiti starim tehnikama velikana fotografije. Na kraju krajeva odrastao sam uz takve fotografije, pa iako je to vrijeme više period mojih roditelja i oni su bliži tim vremenima, dajem si slobodu da volim život prošlog vremena i da volim raditi stvari koje su usko vezane za prošlost dok je sve bilo puno prostije, jednostavnije, dok je tehnologija bila u povojima, dok su vrhunac bili fotoaparati sa filmom za razvijanje", kaže Šekoranja.
Izložba Double Identity u Hrvatskom muzeju arhitekture (I.G.Kovačića 37, Zagreb) otvorena je do 30. svibnja svaki radni dan od 9 do 21 sat (subota i nedjelja izložba je zatvorena!). Ulaz je slobodan.
Nakon Zagreba, izložba će ovoga ljeta biti postavljena u Sarajevu, Dubrovniku i Beogradu!