Chanelova revija visoke mode bila je u znaku bijele boje. U ovim mračnim vremenima Karl Lagerfeld je odlučio očistiti sve i početi od laserski izrezanog, čistog bijelog papira.
Kritičarka Sarah Mower navodi kako je cijela soba bila bijele boje te kako su stolovi bili prekriveni laserski izrezanim papirantim stoljnjacima, a stubovi ogromnim papirnatim cvijećem. Cure su na pistu izlazile u bijelim preciznim siluetama, dok su im na glavama bile ekstravagantne „tijara konstrukcije izrađene od papirnatog cvijeća“. Sarah kaže kako svebijela kolekcija „zvuči kao klinički minimalizam, iako bi ju ona radije nazvala linijom koji vas podsjeća proljeće predstavljeno u vidu grafičkog modernizma, očaravajuće romantike i inovativnih detalja“.
Ključ uspjeha cijele kolekcije bio je japanski frizer Kamo, kojeg je sam Lagerfeld otkrio. Kamo je sa svojim timom izrezbario svo papirnato cvijeće. Ovo je kolekcija za pamćenje.