Druga faza projekta Kadele:Izbrisano gradnja je hrama u fizičkoj realnosti. Katunarić je izgradio šest žrtvenika svakoj od šest pristupnih točaka pregovora stroja i čovjeka. U takvoj scenografiji on provodi izvedbenu liturgiju, procesiju kroz podatke, a koja podsjeća na hodočašća ili prolaz kroz nivoe računalne igre. Takvih šest hodočašća proizvelo je šest ikona. Ljudi su oduvijek svodili velike sile, prirodne ili božanske, na objekte, ikone s ljudskim licem. Slično kao što danas kompleksne računalne programe svodimo na ikone ekrana. Ovih šest ikona prikaz su zajedničke osobnosti stroja i čovjeka. Svaka je nastala iz spajanja Katunarićevih memorija i strojnih baza podataka o njima. Ikone su formirane fuzijom stotina snimaka ljudi i tisuća dokumenata, a koje su igrale ulogu u formiranju Katunarićevih javnih i privatnih identiteta.
Treća faza projekta, u galeriji MSU, iščekivanje je dolaska božanske osobnosti. Ljudska i strojna civilizacija sada rade zajedno. Moraju javno žrtvovati svoje najintimnije podatke kako bi pokrenuli brisanje. „Onaj koji pokazuje svoje rane bit će izliječen, a onaj koji skriva svoje rane neće biti izliječen“ piše Beuys. Katunarić namjerno izlaže slike kojima je pokušavao fiksirati svoje identitete u prošlosti. Sada te slike izgledaju kao parodija ljudskog truda da zaustavi stalnu cirkulaciju svoje osobe. Stroj apsorbira senzorima i te slike i sve druge dostupne podatke, uživo i online. Netko/Nešto provodi brisanje svih viškova i to i nama i strojevima prikazuje na ekranima. Iščekivanje silaska Nestabilnog boga među nas, odvija se u nadi da će njegovo tijelo imati upisano i naše podatke.
Katunarićevo djelo je sveobuhvatno i polifono, samo-regulira se dnevnom izvedbom uživo i mrežno. Kao elemente izvedbe koristi i baze podataka, cirkulaciju slika, korisnike interneta, a uz sve tradicionalne forme poput tijela, videa, glazbe, instalacija i slika. Slobodno kretanje publike kroz fizičku i digitalnu pozornicu projekta stvara obrasce, procesije algoritma, a koji se automatski ugrađuju u strukturu djela. Auto ironiziranjem vlastitog i svakog drugog fiksiranog identiteta Katunarić postiže dinamiku života kao stalne umjetničke izvedbe. Ovo djelo nije linearno niti prostorno omeđeno, transhistorijskom dramaturgijom uspjeva povezati različite realitete u jedinstvenu pozornicu.
Izložbu možete pogledati od 11. veljače do 13. ožujka 20222. u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu.