To su sve moje stvari. Donio si sve moje stvari!", govori presretna Sharon Stone dok Robert De Niro prebacuje krzno od čincile preko njenih ramena, u ogromnoj garderobi njihove nove kuce, u Casinu, filmu Martina Scorcesea iz 1995. godine. Slijedi scena u spavaćoj sobi, gdje ih mozemo vidjeti kako leze na krevetu kupajuci se u Bvlgarijevom nakitu. A Stoneova se pita: "Da li mislis da je previse ako sve ovo nosim u jednom danu?" Cak i samo jedan letimican pogled na besprijekorno detaljne kostime koje su radili Rita Ryack i Jonh A. Dunn, dovoljan je da saznamo sve o Ginger McKenni, proracunatom, privlacnom liku Sharon Stone iz Casina. Bila je 1973. godina kada je ona prvi put privukla De Nirov pogled u kockarnici, noseci mini haljinu bez ledja i cizme. Još od epa Kleopatra iz 1963. godine, Josepha L. Mankiewicza, u kojem je Elizabeth Taylor paradirala u mnostvu kreacija Irene Sharaff, gledateljstvo nije bilo tako ocarano zvijezdom u naponu snage, u ulozi za koju je bila rodjena. Od pocetne scene Casina, u kojoj De Niro, dok izlazi iz svog automobila, nosi flamingo-roza majicu, kravatu i jaknu, ovaj je film raskosni banket besprijekornog snimanja filmova. Ali ukoliko neko nije dobar poznavatelj filmske industrije, sanse da zna imena ljudi koji kreiraju neizbrisive imidže filmskih likova koje gleda, veoma su male.