Damien i Leïla žive u idiličnoj seoskoj kući sa sinom Amineom. Damien slika u svom ateljeu, dok Leïla obnavlja namještaj. Slikanje je Damienu poput disanja, a slikati može jedino pod pritiskom. Odbija uzimati lijekove koji bi kontrolirali sve učestalije manične epizode koje ga čine nezaustavljivim i punim ideja, a završavaju na odjelu psihijatrije.
Problemi u naizgled skladnom braku tijekom filma polako eskaliraju, a naslućuju se već u uvodnim scenama, kad za vrijeme kratkog morskog izleta Damien iskače iz čamca i prepušta malenom Amineu da se sam odveze do obale. Iako su duboko zaljubljeni, Damienov težak i nepredvidiv karakter je veći teret iscrpljenoj Leïli i njihovom sinu, koji obožava svog spontanog i zabavnog tatu.
Joachim Lafosse poznat je po suptilnoj i nijansiranoj razradi kompleksnih likova i situacija. Kao i u nizu dosadašnjih ostvarenja (Izbezumljenost, Nakon ljubavi, Na putu), u filmu Nemirni, premijerno prikazanom u glavnom programu Cannesa, bavi se pukotinama u obiteljskim odnosima.
Lafosseov interes za slikarstvo i proces nastanka umjetničkih djela posebno je vidljiv u Nemirnima. Filmska priča inspirirana je vlastitim iskustvom odrastanja uz bipolarnog oca, koji je bio fotograf umjetničkih djela, a u scenografiji i vizualnom prosedeu vidljiv je utjecaj belgijskog slikara Pieta Raemdencka, čije slike također zauzimaju važno mjesto u filmu.
Film će se od 17. ožujka moći pogledati u kinu Kinoteka, kinu Tuškanac, kinu Metropolis MSU te Kino mreži. Distributer je Zagreb Film Festival.