Alain Resnais kroz svoj je opus često istraživao mehanizme kojima traumatično iskustvo oblikuje, transformira ili onemogućuje cjelovitost sjećanja, povijesti ili vlastitog identiteta. Jedan od najuspješnijih filmova na tu temu je Muriel ili vrijeme povratka, priča o majci i njezinu posinku koji pokušavaju izmaći traumama iz Drugog svjetskog, odnosno Alžirskog rata, pri čemu se inovativnim montažnim postupcima dočaravaju uzaludna nastojanja protagonista da slože koherentnu sliku o svojoj prošlosti i samima sebi. Scenarij za film napisao je Jean Cayrol, književnik s kojim je Resnais snimio glasoviti dokumentarni film Noć i magla (1956).
Tjedan se zaključuje s Volim te, volim te, Resnaisovim izletom u znanstvenu fantastiku, vođenu scenarijem belgijskog SF pisca Jacquesa Sternberga. Priča je to o čovjeku koji se nakon neuspješnog pokušaja samoubojstva uključi u znanstveni eksperiment putovanja kroz vrijeme, no ostaje zarobljen u vremenskoj petlji zbog koje nasumično proživljava vlastita sjećanja. Riječ je o ponešto zanemarenom naslovu u Resnaisovu bogatu opusu, koji je tek nedavno počeo dobivati pozornost koju zaslužuje, a izvršio je i veliki utjecaj na estetiku Michela Gondryja i Charlieja Kaufmana (npr. Vječni sjaj nepobjedivog uma, 2004).