Valentino: Modeli su mekani, a kolekcija se sastoji od svilenih haljina na točkice i kratkih odijela sa visokim namotanim i vezenim dragim kamenjem smještenim na izrezima i epoletama. Ukrasi su bili pomalo pretjerani, no Alessandra Facchinetti je time pokušala malo omekšati inače strogi “look”. Dizajnerica koja je preuzela Valentinovu ulogu nakon njegovog umirovljenja dosada se nije pokazala dostojnom naslijediti velikog dizajnera što neki modeli u ovoj kolekciji pokazuju. No njeni suptilni blijedožuti I ljubičasti prozirni modeli su odisali ženstvenošću koja je očekivana od ove modne kuće. Vrhunac kolekcije je bila crvena večernja haljina od žoržeta, koja izgleda moderno sa ravnim cipelama ukrašenim dragim kamenjem. Među modelima našle su se i bluze koje bi mogle biti hit ovog proljeća.
Requiem: Nakon poprilično loše jesenske kolekcije, Raffaele Borriello i Julien Desselle ovaj put su to odradili bolje. I dalje su im modeli puni mašni i nabora. Posebno su zamijećene crne, bijele i srebrne kao i kratke I izdužene siluete. Koktel haljine sa remenom su već viđene ove sezone no ovaj modni dvojac je također i osmislio par novih modela, haljinice u stilu 60-ih godina niskog struka sa crnom čipkom i metalnim perlama.
Chanel: Revija je inspirirana portretom Marie Laurencin, koja je naslikala Coco dvadesetih godina. Kolekcija je prepuna tvida, mašni, i koktel haljina. Paleta boja obuhvaća sivu, crnu i bijelu. Modeli su bili raznoliki, od kombinezona i večernjih haljina, naboranih suknji, crnih kupaćih kostima i kičastih torbi od roze kože. Od večernjih modela tu su uska odijela, suknje sa bolerom, vertikalno plisirana roza haljina i siva lepršava haljina od žoržeta.
Alexander McQueen: McQueen je objasnio kako je razmišljao o škodljivim utjecajima industrijalizacije na prirodu dok je stvarao ovu kolekciju. No nije previše odudarao od svog zaštitnog znaka- frakova, uskih hlača i silueta u obliku pješčanog sata. Modele krase uzorci godova, rozi i žuti cvjetovi ispod kratkih haljinica. Detalji cvijeća i ptice su vidljivi ispod slojeva čipke I na čipkastim povezima oko gležnja koji su umetnutni na cipele. Posebno su zanimljivi blještavi, šareni printevi, napravljeni tako da pristaju uz kroj jakni, Dio kolekcije koji simbolizira negativan učinak modernog doba- haljine sa crnim kristalima i kombinezoni nisu se baš uklopili u koncept.