Prada Transformer lociran je na ostacima dvorca Gyeonghui iz 16. stoljeća , u centralnom dijelu Seoula i nekih 10 minuta šetnje od financijskog distrikta.
Korejska želja za ‘novim’ u okvirima mode polako se prenosi i na arhitekturu. Rendez vous između mode i arhitekture posljednjih godina postaje sve zagrijaniji. Arhitekti vole modnu brzinu i agilnost, rapidnu materijalizaciju od skice do revije i njenu popularnost; dok moda žudi za intelektualnom ozbiljnošću arhitekture.
Prepoznajući potrebe korejskog tržišta u posljednjih pet godina, Miuccia Prada pronašla je svoje mjesto u njihovim srcima. Prvo se udružila s korejskim gigantom LG-jem kako bi napravila Pradin seksi mobitel. Njena posljednja, nevjerojatna suradnja bila je sa proizvođačem automobila Hyundai, često ismijavanom markom, uglavnom zbog jeftinog izgleda njihovih proizvoda. Ona im je pomogla u popravljanju imidža kompanije, posuđujući im svoj dizajn i sofisticiranost za specijalnu liniju automobila Genesis. Mega-sega uspješni holandski arhitekt, Rem Koolhaas, također nije izbjegao korejsku pažnju. Ova napredna zemlja zaposlila ga je na nekoliko projekata, od kojih je možda najupečatljiviji Nacionalni univerzitetski muzej umjetnosti u Seoulu, završen 2003-2005.
Prada Transformer lociran je na ostacima dvorca Gyeonghui iz 16. stoljeća , u centralnom dijelu Seoula i nekih 10 minuta šetnje od financijskog distrikta. Ogromni neboderi okružuju dvorac. Ovaj rat između prošlosti i budućnosti čini da se većina Korejaca osjeća zarobljenim u sredini, boreći se s tenzijom i pokušavajući i dalje poštivati povijesne tradicije i kulturne vrijednosti, dok silno žele prigrliti budućnost i sve njene mogućnosti.
Ostavljajući kulturološku borbu sa strane, Prada transformer je spektakularan prizor. To je paviljon u obliku tetraedra koji je dizajniran za mješavinu umjetnosti, mode, filma i Pradine kulture. Transformer je dizajniran za ukupno četiri odvojena eventa, koji će trajati šest mjeseci. Za svaki događaj Transformer će se promijeniti. Četiri krana će ga podići i preokrenuti, tako da će zidovi postati plafon, podovi zid, itd. Čelična struktura je umotana u ultrarastezljivu membranu nazvanu Cocoon. Ovaj materijal je prvo koristila američka vojska za prekrivanje brodova i aviona u skladištima. Bijela membrana također dozvoljava prirodno svjetlo unutar paviljona, kao i odsjaj tijekom noći.
Prva izložba otvorena je 25. travnja, pod nazivom Waist Down: Skirts. To je izložba najzanimljivijih Pradinih suknji od 1988. godine. Sama izložba putuje svijetom od 2005. godine. Na izložbi u Seoulu Prada je ubacila i mali twist, izlažući suknje osam mladih korejskih dizajnera. Najimpresivniji studentski dizajn bila je suknja inspirirana tradicionalnom korejskom umjetnošću presavijanja papira, koja je bila obješena sa jednako impresivne i prominentne bakrene lutke, s natpisom PRADA na vrhu.
Sve - od lokacije do dizajna zgrade, izložbe i korištenih materijala, zaslužuje da Trasformer nosi Pradino i Koolhaasovo ime. Transformer planira napustiiti Soeul nakon izložbe. Iako nismo sigurni gdje će biti sljedeća izložba, svakako će biti jako teško pronaći lokaciju na kojoj će Transformer tako jasno govoriti o generalnom raspoloženju i atmosferi grada i kulturi u transformaciji.