"U suradnji s redateljem Draženom Sirišćevićem i cijelim timom odlučili smo se za tradicionalnu 'Bijelu Aidu', što mi je itekako izazov jer teško kontroliram svoju potrebu za pretjerivanjem i korištenjem kolorita gdje god stignem. Kostimografija je nježna, prozračna i zato ne čudi što su radionicama prolazili metri i metri lepršave, plisirane bijele svile." - izjavio je Juraj Zigman i dodao: "Aida je velika stvar za mene. Prema tom djelu imam najdublje poštovanje i s velikim ponosom ulazim u izradu Aide. To je razlog zbog čega već duži period boravim u Splitu. Želim da je svaki detalj na svom mjestu!”
U svijet kazališta i kazališne kostimografije Zigman je ušao uspješnom suradnjom s Hrvatskim narodnim kazalistem "Ivan pl. Zajc" u Rijeci za operu Šuma Striborova i balet Carmina Burana. Za obje predstave bio je nominiran za Nagradu hrvatskog glumišta 2011. i 2013. godine u kategoriji Najbolja kazališna kostimografija – drama, opera ili balet.