Bogat popratni program bio je organiziran oba dana festivala, što samo govori o cjelovitom pristupu ovakvom novom doživljaju glazbenog festivala, a posebno je zanimljivo bilo vidjeti 3D verzije izložbi. Uz izložbu fotografija Konrada Lovrenčića "Usput uz put”, koja je prikazala niz usputnih isječaka prostora snimljenih mobitelom, mogla se pogledati i izložba fotografija sjajnog mladog street fotografa Kristijana Smoka “Wandering Into The Unknown” koji je bilježio živote sugrađana. Programu se priključila i ekipa Graffiti na Gradele i graffiti akcija u NYC Subwayu, a umjetnici Chez, Sarme, Royal, Rakun i Casino napravili su grafite koji su postavljeni u 3D model podzemne u New Yorku kao posvetu grafitima koju su tamo i nastali. Budući da je festival bio organiziran kao live glazbeni događaj, smjenu bendova je pratio nastup DJ Babilonske, kao i virtualni merch štand PDV-a, jedne od najaktivnijih nezavisnih diskografskih kuća, koji su ujedno i promicatelji kulture vinila.
Projekt kakav još nije viđen u našoj regiji spojio je stvarno i virtualno u jedno, te na inovativnoj tehnološkoj platformi pružio potpuno novo festivalsko iskustvo gledanja uživo. Uz live tracking sustav za kamere, kakvim su se primjerice koristili Gorillaz, Billie Eilish, Katy Perry i produkcija MTV Video Music Awards, najmoderniju tehnologiju u svijetu live camera trackinga, poseban 3D prostor za svakog izvođača, te video i svjetlosne elemente na sceni koje kontroliraju dizajneri, jasno je da je bilo riječi o nečem posebnom. U prilog tome je svjedočila je činjenica da je za festival vladao ogroman interes, a pratilo ga je više od 2500 ljudi iz više od 18 država i na čak četiri kontinenta.