Proglašenjem dobitnika nagrade publike sedmog 25 FPS-a Internacionalnog festivala eksperimentalnog filma i videa i projekcijom svih nagrađenih filmova završio je ovogodišnji festivalski program
Filmu Manjak dokaza / Lack of Evidence korejske autorice Hayoun Kwon Grand prix dodijelio je američki filmaš Ben Russell, koji je u sklopu programa Expanded Cinema izveo performans Crni i bijeli bogovi te sastavio poseban program U potrazi za vidom. Vanjski svijet / External World autora Davida ORilleya nagradila je i austrijska videoumjetnica i grafička dizajnerica, članica žirija Tina Frank, a posebno priznanje dodjelila je japanskom filmu Emaki/Svjetlo autora Takashia Makine i Takashia Ishide. Frank je posebno za 25 FPS sastavila i prikazala program Grafičkih filmova. Emaki/Svjetlo je Grand prixom nagradila i treća članica žirija, hrvatska kustosica, performerica, filmologinja i umjetnička ravnateljica festivala Filmske mutacije Tanja Vrvilo, a za svoga su ga favorita izabrali i članovi žirija kritike koji je vijećao u domaćem sastavu: Sunčica Fradelić, filmska i video umjetnica, Uroš Živanović, redatelj, scenarist i filmski kritičar te Leonida Kovač, kustosica i teoretičarka umjetnosti.
Tanja Vrvilo predstavila se gledateljima posebno kuriranim programom Kratki organon za filmsko oko unutar kojeg je prikazana trostruka projekcija filma Za moje skršeno desno oko japanskog autora Toshia Matsumota. Organizator festivala, Udruga za audiovizualna istraživanja 25 FPS, Nagradu Fujifilm dodjelila je autorici američkog filma Odrazi / Reflect Tsen-Chu Tsu. Nagrada Fujifilm sastoji se od filmskog materijala, odnosno 35 mm vrpce.
U sklopu ovogodišnjeg natjecateljskog programa prikazala su se 33 filma izabrana među 1200 prijavljenih filmova. Osim natjecateljskog programa te programa članova žirija, posjetitelji su imali priliku pogledati i najnovije domaće eksperimentalne radove (program Focus on Croatia), niz audiovizualnih performansa i svjetlosno-filmskih instalacija u programu Expanded Cinema te iznimno dobro posjećen programski novitet Kino 16 unutar kojeg su se prikazivali filmovi srednjeg metra i bastardnih vrsta, primjerice znanstveno-fantastični dokumentarci (Slow Action Bena Riversa) ili filmovi u potpunosti sastavljeni od isječaka s interneta (Because We Are Visual Olivie Rochette i Gerard-Jana Claesa).
Posebna atrakcija sedmog 25 FPS-a bila je projekcija prvog hrvatskog stereoskopskog 3D filma – Arheo 29 Vladislava Kneževića, izložba Proširene fotografije Vladimira Kanića te satelitsko popratno događanje - Međunarodni sastanak filmskih laboratorija koji je na festival doveo mnoštvo mladih filmskih entuzijasta i autora iz cijele Europe.
Sljedeći će se 25 FPS odžati od 25. do 30 rujna 2012. godine, na istom mjestu – u zagrebačkom Kinu SC i teatru &TD.