Od Milana do Londona
Snažni, aerodinamični lookovi s modne piste isticali su se tankim hlačama ravnog kroja podrezanih iznad gležnja, uglađenim haljinama A-kroja i strukturiranim tunikama. Boje su bile pastelne ili jako svijetle.U Milanu, Christopher Kane spojio je Versus s Camdenom 60-ih, njegova punk odjeća stvorila je “buntovnu, žilavu, gnjevnu, modernu djevojku”. Jedino je Cavalli bio usredotočen na London, sa strukiranim haljinama, apstraktnim uzorcima i kratkim uskim haljinama. Pepita uzorak, ikonsko obilježje 60-ih, također je bio veliki trend. Kod Henryja Hollanda sve je bilo pretjerano i prikazano u električnim nijansama, dok je u L.A.M.B.-u vladao rock‘n’roll kombiniran s twiggy trepavicama, lepršavim minicama, čahurastim kaputima i dolčevitama.
Jače vibracije 60-ih osjećale su se u estetici Rachel Comey i Felipea Oliveira Baptiste. Potonji je bio inspiriran arhitekturom komunizma, Belle de Jourom i Courregesom, a njegova upotreba kože, zebra printa i blokiranje boja zadovoljilo je i najstrože kritičare. No, najtraženija je bila kolekcija Holly Fulton, njene minice inspirirane 60-ima, jakne s kratkim strukom i dolčevite s ludim printovima i ekstremno svijetlim nijansama natjerale su prve redove da planiraju mjesto u svojim prenakrcanim ormarima.