Izložbom suvremene umjetnosti na ovu temu postavlja se ne samo pitanje odnosa umjetnosti i dizajna, odnosno mode, odnosa umjetnosti i tržišta, već odnosa medija izložbe i publike. Skulptura Blasted Lenin's Coat (Kaput raznesenog Lenjina) Dalibora Martinisa iz 2012. godine, svojevrsni tour-de-force izložbe, komemorira događaj djelomičnog raznošenja spomenika Lenjinu eksplozivom u St. Petersburgu 1. travnja 2009. Kaput je krojen i šivan od filca u dimenzijama (visok je oko 3 m) koje odgovaraju visini Lenjinove skulpture. Rupa u stražnjem dijelu kaputa načinjena je eksplozivom. Rad je dio serije Data Recovery (Povrat podataka) koja se temelji se na procesu djelomičnog povrata podataka iz memorije no bez odgovarajućeg društvenog i informacijskog konteksta koji je ranije pružao okvir za njihovo razumijevanje. Svaka rekontekstualizacija je interpretacija, historizacija ili manipuliranje izgubljenim sjećanjem. Na izložbi će biti predstavljen i vaneuropski video rad Sharifa Wakeda pod nazivom „Chic Point 1“ iz 2003. godine, gdje je u catwalk maniri revijski prikazana humorna odjeća za flâneura.
Umjetnik ovim projektom ironijski kritizira problem palestinsko-izraelskih odnosa: činjenice svakodnevnih zaustavljanja i pretresa prolaznika na sigurnosnim punktovima u gradu te na granici zona. Prolaznicima biva naređeno da se djelomično razodjenu, u potrazi za skrivenim oružjem. Haute-couture muška modna linija oblikovana je s otvorima ili redimenzioniranjem kroja tako da dijelovi tijela nositelja budu izloženi pogledu prolaznika. Odjeća je oblikovana sedimentiranjem semantičnih formi. Video rad "Volim Zagreb" iz 2008. kaptira Slavena Tolja kako šeće središtem grada noseći crni baloner, ogrtač tijela, i motorističku kacigu sa spuštenim vizirom.